Spring break approaching!

Hej!
Jag lever, akte pa magsjukan/matforgiftningen from hell natten mellan fredag och lordag.
Fy fasen vad sjuk jag har varit, lag som en gronsak i tva dagar. Har fortfarande inte kunnat ata nagon riktig mat, det vantar jag fortfarande pa!!
Usch & fy, men ar i alla fall pa battringsvagen.
I dag har jag haft mitt sista prov innan Spring Break, det kandes ganska bra vilket gor mig orolig haha for da brukar man ha for hoga forvantningar!! Men men, det kan inte ha gatt helt illa.
 
Solen skiner ute, aven om det var ganska kallt i morse. Funderar pa att ta med till en utstallning pa Fashion Institute of Technology, om skor, som ska vara kul. Jag har en lektion i morgon ocksa, sedan ar det lov pa riktigt.
 
Massa sno hemma horde jag, det lat inte sa vidare lockande!! Hoppas ni far lite varkanslor snart ocksa. Forlat att jag skriver utan prickar, sitter i skolan da min dator vagrar koppla upp mot vart wifi hemma:( Ska forsoka fixa detta sa fort som mojligt.
 
Det ar i dag forresten 2 veckor till Bea & Emelie kommer och halsar pa!! Wohoo, det ska bli jattekul. Da hoppas jag pa mer sol och att min matlust har kommit tillbaka. Hall tummarna!!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback