Onsdag!

Jag är VÄLDIGT dålig på att uppdatera nu, I know, sorry about that!
Det är bara att det finns så mycket annat att göra, och ingen kommenterar så jag har kört mycket på Instagram istället där jag heter rahmjohanna Där lägger jag upp lite gosiga bilder med jämna mellanrum:)
 
Det går fortfarande bra här, i går var det vår i natt ska det snöa. Mycket upp och ner på väderfronten, men det är ju så när våren är på gång!!!!
 
Vad händer annars?
Mycket arbete i skolan, det börjar ju närma sig slutet på terminen, vilket innebär att alla arbeten ska in, prov ska göras osv. Hittills har det gått väldigt bra, har två arbeten till samt tre prov innan det är över och nya kurser ska inledas.
 
Nästa termin är tanken att jag ska läsa Fashion and the Media, Project Management, Integrated Marketing Communication & Public Relations. Det ska bli kul, den här terminen har jag "bara" läst tre kurser, så vi får se om det blir för mycket med fyra.
 
Just nu sitter jag hemma, tittar lite på The Rachel Zoe Project innan jag ska sticka bort till gymmet för ett litet pass. Tränings inspirationen ligger på minus för tillfället här borta, det finns ju så mycket annat att göra. Att stänga in sig i en källare känns mindre lockande faktiskt. Men jag måste ju ändå ägna Beach 2013 en tanke.
 
Jag ska skärpa mig lite med bloggandet, ni är ju ändå några stycken som kommer på besök!
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback