Weekend

Vi inledde helgen med att mötas upp vid Marc Jacobsbutiken för att titta på vårens väskor. Det är ju aldrig någon bra idé haha, det finns alldeles för mycket fint. Härifrån jobbade vi oss neråt, genom hela Soho och div. butiker.
Soho en lördag är ingen toppen idé, speciellt inte om man går på Broadway. Det är folk i varenda vrå, så vi ska nog återuppta shoppingen under veckan i stället.
 
 
När vi kände oss klara med shoppingen så gick vi till Whole Food för lite charkisar & vin.
 
Kvällen avslutade vi hemma hos Johanna, där vi bara satt & pratade samt åt av våra inköp.
 
Söndagen spenderade jag först med min dator, skrev ett cv & letade Internships. Nu har jag börjar skicka i väg lite ansökningar så får vi se vad som händer. Jag har verkligen ingen uppfattning om hur svårt/lätt det kan vara att få något, så håll tummarna nu!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback