Vilken helg...

 
 
 
Det är helt underbart att ha Sandra här, i några dagar nu så har vi & Sara gjort New York på alla möjliga sätt:)
Det har shoppats, och shoppats lite till. Samt ätits såklart. Vi provade den Italienska restaurangen Gemma, som ligger i Bowery Hotel - åh herre min skapare vilken måltid. Man kan inte boka bord, så vi fick vänta lite i baren med lite parmaskinka, fikon & rödvin innan vi blev visade till vårt bord. Väl där blev det kalv, fisk & desserter. Matkoma deluxe. Men det var det värt!!
 
 
Här även blivit med Mulberry, alla tre av oss! Sandra slog till på ett par grymma boots & en väska (hon ska alltid vara värst:) Sara fick med sig ett par skor hem & jag fick med mig Effie. En fantastisk liten bakelse i Oak färg som jag ska vårda med all ömhet i världen!!!
 
I em. åker Sandra hem:( Jag är ledig för att det är Martin Luther King Day, jag kommer dock att behöva plugga då veckan bjuder på en inlämningsuppgift samt två quiz.
 
LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA HELG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback