Tisdag...

 
...en sömnlös natt till ända efter att ha hostat mig igenom den. Känns inte jätte lyckat attvara sjuk nu, men det är ju bara att bita ihop.
 
Har bara två klasser i dag så de ska jag väl kunna ta mig igenom.
Ska sedan skicka iväg Malin & Fia till flyget, har haft underbara dagar med dem här!!!
 
I går tog vi en liten tur till en Jazz club här i närheten, det finns ganska många här nere i West Village. Vi hamnade på Fat Cat & lyssnade lite när de jazzade loss. Det var inte sista gången jag gick dit!!!! Super trevligt, en måndag, massa folk & skön stämning. Just the way I like it.
 
 Trevlig tisdag på er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Bror säger:

Hej.
Följer allt du läser, dock inte kommenterat innan.
Vi hade en kanon helg på beas födelsedag. Hon blev nöjd. Tror jag. Ska skaffa Skype snart så vi kan snacka en dag. Kram

Svar: Vad kul:) Klart att hon blev nöjd, det tvivlar jag inte på!!Ja skaffa det, vore kul att prata!
Hälsa Bea. Hur går det på jobbet förresten?
Kram
Johanna Rahm

2013-01-08 | 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback