Next quarter

Här går det undan, vi har redan valt kurser inför nästa termin.
 
Jag har bara förmiddags kurser den här quartern, men får byta till nästa då nästan alla kurser jag vill läsa ligger på kvällstid. Det spelar ju egentligen ingen roll, då får man ju sovmorgon (för det gillar ju jag...haha).
I alla fall, kurserna som jag valde var Fashion & the media, Integrated Marketing Communications, Brand Management & Public Relations. Hoppas att det blir en bra mix, läser bara tre kurser nu men lika bra att välja fyra tänkte jag.
Men kan ju alltid byta om det inte blir bra.
 
I dag hade jag mitt sista quiz för veckan, i min Inköps kurs. Det kändes bra & nu är det en lång helg framför oss.
Till kvällen blir det bio, och i morgon museum och div. andra äventyr!
 
Hur har ni det hemma, händer det något? Är det varmare?
 
Här är f.ö FRUKTANSVÄRT kallt, usch, nästan som hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback