Måndag...igen

 
Då var det måndag igen då, helgen gar verkligen varit toppen! Men jag är inte direkt utvilad, men det är väl inte riktigt tanken här:)
 
I fredags var vi hos Sara, ganska många i hennes lilla mysiga lägenhet, innn vi drog vidare till Jane Hotel. Det är den bästa klubben hittills som jag varit på här. De spelar så bra musik så man vill aldrig gå av dansgolvet (ett mycket bra tecken).
 
Efter dansandet tyckte vi att lite mat skulle passa bra, och hoppade in på Standard Grill för en liten burgare, Irish coffee & varm choklad med rom. En mycket bra avrundning på kvällen.
Det snöade under dagen, så vi passade på att lämna ett litet avtryck på en bil också (fint motiv).
I går var det fantastiskt väder så jag tog en promenad & stannade till för lite gröt lunch på Oat Meals, ett helt underbart litet ställe på MacDougal Street som bara säljer gröt. I otroligt många olika varianter. Jag provade Pumpkin pie, men pecan nötter!!! Gotte:)
 
Har varit i skolan hela dagen, är ganska trött i huvudet men ska pallra mig bort och testa ett annat gym i närheten. Betydligt billigare än det andra.
Sov gott gullisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback