Ett litet träningpass!

Har bara hunnit med att äta frukost än i dag, är alltid ledig på fredagar så jag tog lite sovmorgon!
Det har gått ett bra tag sedan jag tränade nu, känns lite jobbigt med tanke på allt gott det finns att stoppa i sig här. Så jag har fått ett dagspass på ett gym här i Chelsea, som jag strax ska springa upp till för att gymma lite.
 
Det är kallt i dag också, men nästa vecka ser det ut att bli varmare!
Jag ska senare möta upp Linnea, en tjej som jag läser Mode med, för en kaffe. Och senare blir det vinkväll hos Sara innan vi ska ta oss ut på stan:)
 
Ni är trots allt några som läser här, men ingen som kommenterar. Lite skärpning!!
-Have a good one-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback