Empire state of mind

 
..just nu är det studier för fulla muggar här. Den här veckan har jag en inlämning av en artikel om en designer, läxor samt 2 quiz! Puh, det tar ett tag att komma in i studietempot igen. Det är ju 5! år sedan jag pluggade sist, så det tar väl lite tid att komma in i det igen.
Ni som känner mig vet ju dock att tålamod var inget som jag blev försedd med....tyvärr. Är lite för ambitiös & tar lite för allvarligt på alla uppgifter också. Men då lär man sig som mest känner jag!!
Har suttit hela eftermiddagen med Principles of Marketing som vi har ett quiz i imorgon bitti. Nu är jag dock så trött så att jag tror det får bli lite mys framför tv:n snart.
 
Helgen har redan börjar planeras, hoppas på att få återse Jane Hotel igen på fredag! Vi hade en fantastisk kväll där sist, jag, Malin & Fia.
 
Det har förresten varit ruskigt kallt i dag, vindarna blåser genom både märg & ben. FAST det är ju inget mot vad ni har i Sverige råkar jag ju veta:)
 
Kom på nu att jag har nästan varit här i en månad nu, galet vad fort tiden går!! Här kommer ett litet axplock vad som hänt under den månaden....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback