Alive

 
Japp, jag lever:)
Det har kommit massa annat emellan så det har varit dåligt bloggande från min sida.
Finns på Instagram rahmjohanna där uppdaterar jag er frekvent.
 
I går kväll åt vi middag på Café Habana i Soho, herregud vad gott det är där. Ingen av de andra tjejerna hade varit där innan & alla var nöjda = nöjd guide!
 
I dag ska vi på shoppingtur, ska möta upp Sara, Johanna & Hanna om ett litet tag.
 
Sedan ska jag börja fila på ett amerikanskt CV så att jag kan leta internship!!
 
Hörs senare vänner!
 
 
 
 Tog vatten taxi till IKEA häromdagen, behövde göra några inköp till mitt rum. En mycket trevlig liten båttur på 20 minuter. Blev dock inga köttbullar, det tar vi nästa gång:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback