We're like diamonds in the sky...

söndag...igen. Time flies som de säger, herregud en hel vecka till har gått. I dag har jag suttit på Starbucks i Soho och pluggat lite och pratat lite på Skype med Dumle samt mammi & pappi.
Är så glad att det går så bra för Dumles Tyringe, det är han så värd men tanke på hur han kämpar. Jag är stolt lillasyster!!! Håller alla tummar på att det fortsatta kvalet går lika bra:)
Under veckan har jag haft Midterm i min Fashion kurs, det gick oväntat bra vilket jag glädjer mig mycket över. Veckan innebar också ett prov i Inköpskursen vilket jag också tror gick bra, men det får vi veta nästa vecka. I morgon är det Presidents Day (de gillar helgdagar här, alla som kan firas ska firas) så vi är lediga. Då ska jag börja skriva mer på en uppsats, ett arbete i Inköp samt en Marknadsplan. Så det blir fullt ös!
 
I går var vi på brunch på Essex på Lower East Side, det var jag, Sara, Hanna, Elin & en Hanna till. En väldigt trevlig tillställning med massa mimosas, skratt och god mat. Vi gick efter detta hem till Hanna & Elin och fortsatte lördagen med vin & mer tjat. Kvällen avslutades på några olika barer!
Nu blir det lite mer plugg och en tidig kväll, lite trött tjej här.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback