Spring is in the air.....

 
Jag promenerade upp till skolan i morse, i ett underbart väder. Solen sken & bilarna tutade, precis som det ska vara!! :) Vi längtar så mycket efter våren här borta, när vi kan sitta i Central Park eller vid Hudson River och mysa. Det ser ut att bli bra väder hela veckan faktiskt, så vi njuter för fullt!
 
Helgen spenderades som vanligt i goda vänners lag, efter lite träning så startadevi lördagen med en brunch på The Sunburnt Cow i East Village. Unlimited drinks & mat för $ 25:) Efter detta tog Sara och jag en promenad hem och efter några drinkar så går shoppingen helt enkelt ännu enklare (det var ju inte direkt svårt innan....) så det blev en trevlig liten väska;
 
Jag har tittat på den innan, så inköpen var helt enligt budget!
Efter ett snabbt stopp hemma, så gick vi till The Meatball Shop på Greenwich Ave och åt en alldeles utsökt middag.
 
Sedan åkte vi hem till Hanna & Elin, och mötte upp brunchgänget igen. Det spelades kort & dracks vin, innan vi tog oss till Lower East Side där vi avslutade kvällen på Piano.
Nu kom jag precis hem från skolan, ska sitta med lite plugg innan det blir kvällspromenad i det sköna vädret!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback