God morgon vänner!

 
Den här veckan har gått så galet fort! Man hänger inte med riktigt.
 
I går kväll mötte jag upp Sara för en liten Happy Hour, på vinbaren Aroma. Provade viner & åt antipasti, där hade jag tänkt att kvällen skulle sluta..men det gjorde den ju inte. Vi åkte ut till Adam, Johanna & Josefine i Williamsburg och drack lite mer vin samt åt gottiga köttbullar.
Vi hann även med några barer, innan vi drog tillbaka till Manhattan igen.
 
De var jätteskönt väder på dagen i går, så jag promenade i flera timmar efter skolan och bara njöt. Vandrade genom område för område och bara tittade.
Tog mig också en tur in på Zara, och fick med mig ett par skor som jag tyckte var lite käcka:)
 
Nu väntar jag på våren!! Det ska bli kallt igen i helgen.
Just nu ser det ut såhär hos mig; sitter och äter lite frukost samt kikar runt på nätet. Har ett spännande möte vid lunch i dag som jag måste förbereda mig inför:)
 
Trevlig helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback