Fashion Week is here!!!!!

God morgon vänner!
Nu har ju då Fashion Week startat, vi började med the Daily's 10th anniversary Dinner på restaurangen Indochine, när Astor Place.
Tanken var att jag skulle sitta och jobba med Pinterest, men internet uppkopplingen var galet dålig så jag fick springa runt med Jasmine (en annan intern) och ta bilder. Heidi Klum kom, hon var "hedersgäst" så vi fotade henne lite samt andra mer eller mindre kända människor.
Jag tänkte att jag skulle åkt hem och fortsatt med Pinterest, men när man får mat & dricka och får mingla lite så tänkte jag att det där andra kan jag göra sen:)
 
Maten var fantastiskt god, så också desserterna som vi fick. Men som sagt arbetet skulle ju göras någon gång, så jag satt uppe till 3 i natt och fixade, men blev inte klar så jag fick göra det sista i morse. Men det var det värt, sova kan man göra senare har blivit lite av vårt motto här. Man måste ta vara på alla chanser!
 
En av chefern på Daily's fru visade sig vara från Sverige. Så hon kom fram till mig i går och frågade om jag också var svensk, så pratade vi lite och ville att vi skulle ta ett glas vin en dag. Det är väldigt lätt att träffa nya människor här:) Det gillas!
 
Nu ska jag fixa mig lite, i kväll är det coctailparty och innan dess så ska jag till kontoret!
 
Tjingo Lingo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback