Det går bra nu....

 
Jag vill inte skryta (eller kanske lite:) men det går väldigt bra här borta nu!!
På vårt Midterm i Fashion hade jag 98 %, på provet i Inköp hade jag 106 % (endast i USA kan man ha mer än 100 % haha), fått ett nytt Internship & blivit erbjuden ett annat:)
 
Det känns toppen, är dock inne i en intensiv plugg period nu, så det är fokus på det. Fast till kvällen måste vi ju ändå ta oss ut och titta lite på stan, är ju i NY för sjutton. Det går inte bara sitta inne:)
 
Tog en tur till gymmet i förmiddags för att hitta lite ny energi till att plugga!! Funkar varje gång!

Kommentarer
bea säger:

Du är sämre än vad jag är på att uppdatera...;)Hur har du det?
hoppas allt är bra..
Jag ska strax ut och springa i vårvädret(!) här hemma. Antar att du har det ännu skönare..
mindre än en månad kvar nu!! :)
Kram

Svar: Jag vet, fy på mig!!Jo men jag har det så himla bra, har absolut ingenting att klaga på:)
Hur är det hemma? Ja, det ska bli jättekul när ni kommer. Har börja tänka på lite saker vi kan pyssla med!!
Kram
Johanna Rahm

2013-03-06 | 12:51:46
Bloggadress: http://barabea.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback