Ny ursäkt...

jag har ju besök, så det blir inte mkt tid att sitta framför datorn. Vilket jag är väldigt tacksam för, myror i rumpan som jag har:)
 
Bea & Emelie kom i onsdags kväll, då hade jag klass och de var ganska slitna efter resan, så vi möttes upp i torsdags morse för frukost på Le Pain här bredvid. De hyr ett rum i en lägenhet, i trappuppgången bredvid min vilket är helt perfekt!!!
Vi började vandra ner mot Chinatown & Soho, intog en underbar lunch på Café Habana som är ett av mina favoritställen i stan. Det kan jag varmt rekommendera, även om man brukar få vänta runt 30 min, så är det värt det.
 
I fredags åkte vi till Woodbury Common Outlet, så att Bea fick stilla sitt shoppingbehov:) På kvällen gick vi till Standard Grill, och åt en väldigt god middag & en ännu godare dessert!
Vi gick vidare till Jane Hotel och dansade lite, men drog oss hem relativt tidigt (med NY mått mätt:).
 
Gårdagen spenderade vi i Williamsburg, en helt underbar dag där vi bara strosade omkring och mös. Gick på matmarknaden Smorgasburg, tänkte på Malin då, lilla hjärtat som skulle älskat detta!!
Vi åt en god brunch på Hartfield Road, och avslutade kvällen med charkisar hemma hos mig och sedan bio. Min granne på bion inledde med att säga, I'm on zantax (ngn medicin för psykiska problem tror jag) so I don't remember, which Movie is this??. När jag då sa att jag inte kom ihåg vad den hette så frågade han om jag gick på samma medicin.....haha ja herregud det här landet ibland :)
 
Nu ska vi strax åka ner till Staten Island Ferry, så att tjejerna får se Frihetsgudinnan. Sedan ska jag nog släppa in dem på Century 21, den gigantiska outlet butiken. Då tror jag att jag ska smita hem & träna istället:) Det ska bli sol i dag också, och varmt så vi hoppas på en toppendag!!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback