Thursday

 
 
Inledde dagen med att gå till skolan en sväng och skriva in mig. I morgon fm är det orientation, då ska ännu mer saker gås igenom.
 
 
Har även hunnit med att älska lunch på min favorit mexikan, samt titta på två stycken rum.
Det första rummet ligger i Midtown/Times Square, ganska stimmigt område men nära till skolan. Det var relativt "billigt" men också relativt skabbigt!
Det andra rummet ligger i Chelsea/Meatpacking District, precis brevid Chelsea Market som är en saluhall med massor av trevliga matställen & affärer.
Läget är fantastiskt & hyran också helt överkomlig.
I morgon blir det fler visningar:)
Bild inifrån Chelsea Market, passade på att ta mig en runda där inne!
 
I morgon kommer Malin & Fia.
Håll tillgodo:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mikael Petersson säger:

Hej kusin!
Så du befinner dig i underbara NY?
Läste att du har en favvis mexikanare!
Kan det va samma som min?
Caliente, ligger i GW korsningen bleecker street
Och 7 avenue S. Grymma Margeritas med en
Extra shot!
Ha det bra däröver, och gott nytt år!

Svar: Hej kusin:)Vad roligt att du har hittat hit!! Min är faktiskt så enkel som Chipotle, men jag ska definitivt prova Caliente. Just nu bor jag nästan precis bredvid så dit ska jag gå!!
Gott nytt år!!
Johanna Rahm

2012-12-28 | 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback