Almost goodbye..

jaha nu har det helt plötsligt snart gått åtta veckor och det är dax att styra kosan tillbaka till Lekeryd. Jag har hittat på så himla mycket det sista så jag har inte riktigt haft tid att blogga. Förra torsdagen var lätt den roligaste kvällen här. Jag, SIlje & hennes norska kompis Anita sprang på en kille och bev inbjudna till en komedishow och där inne träffade vi en annan skit skön kille, Marc, som vi hängde med resten av kvällen runt på hur många olika ställen som helst. Vi drack tequila med apelsin & kanel i stället för salt & citron, MUMS jag som inte ens gillar tequila. Vi träffade på en bartender som var norsk ättling och vi lovade att skicka honom Turisk Peppar för det gillade han väldigt mycket. Vi var också VÄLDIGT nära att sjunga Mamma Mia på en kareokebar men vi ångrade oss i sista stund...PUH skönt att man ändå hade lite vett efter den där tequilan:)

Vi var hemma runt  halv 4 tror jag och sedan upp till skolan dagen efter, det var halvtungt men väl värt det! Har även hunnit med att träffa Sandra som jag jobbade med på Rögle. Hon var här med en kompis så vi åt middag förra helgen. Nu har jag precis kommit hem från en annan komedishow. Det var bara elever från skolan där, det var en bra show, förutom att vi i min klass var de enda som fattade skämten!

Jag har nästan packat klart allting nu, spontanhandlade ytterligare ett par skor i dag. Är uppe i 6 par nu så jag tror inte att jag ska gå in i några fler skoaffärer innan jag åker haha. I morgon kväll ska vi ha avslutningsmiddag med klassen, det ser jag fram emot. Jag ska äta Creme Bruleé, smaskens. På lördag går flyget hem vid halv 6 min tid och på söndag ska jag vara hemma klockan 2 med tåget.

Jag har haft en fantastisk, underbar & oförglömlig tid här. Det har till och med varit bättre än jag hade tänkt mig vilket är fantastiskt. Men jag ser också fram emot att komma hem, har en tjejkväll i skåne inplanerad som jag längtar till som bara den.

Hoppas att ni har det bra hemma, vi ses snart allihopa. Hoppas att ni har saknat mig:) Bjuder på några bilder från veckan som gått.

PUSS & KRAM








Vi var i Central Park en dag och hyrde en roddbåt som vi tog en tur i. Vi hade med oss champagne, jordgubbar och blåbär. LYX:)


Kommentarer
Sophie säger:

Jag saknar alltid dig!! Härligt att du har haft det bra. Det verkar som att vädret här hemma äntligen börjar ordna upp sig nu också. Välkommen hem! Puss

2010-05-28 | 08:58:05
Bloggadress: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback