Vasaloppsmorgon!

Nu har vi ätit långfrukost framför tvn och Vasaloppet, mycket kaffe och goda varma scones precis som det ska vara!

Jobbade på arenan i går, det var kvällsmatch vilket betyder mycket alkohol. Herregud, Jossan och jag jobbade så svetten lackade men vi hade lika roligt som vi brukar...eller nej vi hade roligare:) Låten Manboy ekade i vår bar under hela kvällen och jag gjorde en liten koreografi till också haha allt för att roa kunderna!

Börjar jobba klockan 11 på macken så det är snart bara att hoppa in i duschen, men lite mer kaffe ska jag nog försöka hinna med först. Tror att det får bli att packa ner träningskläderna och hoppa in på Friskis på vägen hem, en liten uppladdning inför Oscarsgalan i kväll. Röda mattan börjar visst 00.00 det är ju faktiskt helt ok, själva galan börjar typ 02.30 och det är ändå bara klänningarna och frisyrerna som jag bryr mig om:)

Trevlig söndag allihopa, ska försöka komma i gång med bloggandet nu inför resan så att jag kan hålla er uppdaterade.

xoxo J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback