Underbara söndag!

Ibland är söndagar riktigt riktigt sköna och fantastiska, den här söndagen är en av dem. Jag mår alldeles utmärkt, trots vår lilla runda på Karlssons i går. Kvällen inleddes med tjejförfest hos Fia vilket var väldigt lyckad med en massa skratt och skvaller (som vi älskar!). Det var oväntat mycket folk på Karlssons såhär helgen innan löning, det var bra drag. Natta dansade röven av oss alla, babe du var vild haha!

Fina Malin & Sandra

Det blev en väldigt lyckad kväll och jag är glad att jag mår så himlans bra. Söndagen kommer fortsätta bra då kvalhockeyn börjar om 20 minuter, följt av Gossip Girl och Johan Falk. I morgon styr jag Pärlan ner mot Ängelholm för att mysa med Emma och sedan på tisdag blir det lunch med Olof i Lindab och så ska jag nog ge Frans ett besök på min gamla skola i Båstad.

I dag är det endast 2 veckor till Hanna Montana och jag lämnar Sverige för ett tag. Jag LÄNGTAR som bara den, har lite att fixa med innan det är dax men snart sitter jag på Kastrup och väntar på planet....awesome:)

Over and out people nu ska jag ladda för hockeyn!


Kommentarer
Hanna Montana säger:

Hello babe! Låter som vi hade lika underbara kvällar båda två på olika håll igår! :-) Men bruden snart smäller det... Det läskiga är att det känns som jag har fixat det mesta, vilketg ör mig orolig att ajg har glömt nåt.... :-S

2010-03-21 | 20:00:02
Bloggadress: http://hannanna.blogg.se/
Johanna säger:

Jaa vi hade en riktigt bra kväll!! Det är väldigt snart nu....jag känner att jag har en del saker som måste fixar. Du har antagligen glömt något haha nej skoja bara! I morgon ska jag nog göra en liten to-do lista så jag har koll... C ya:)

2010-03-23 | 22:04:14
Bloggadress: http://johannainyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback