En tripp till Skåneland

Jag ville gärna ner till Skåne en liten sväng innan det bär av till NY, så i måndags tog jag min lilla pärla på en tur. Måndagen spenderade jag med Emma & Disel i Östra Ljungby, jag trodde ju att det skulle vara minst +15 så långt söderut men sådan tur hade jag ju inte:) Jag har inte träffat Emma sedan i november och då var jag mega sliten efter avslutningsfesten i VK så vi hade en del att prata om. Det var nog inte tyst en hel minut förrän jag släppte av hemma vid jobbet i går morse!

Min tisdag bestod av speed dating enligt följande:

- Ut till Martina & söta söta Sam
- Lunch med Olof på arenan och allmänt has mys på kansliet
- Var på skolan i Båstad där jag träffade Frans och Daniel & Kent Agent från gamla klassen. Nadde bjöd på fika (han blev ju såklart överlycklig när han såg mig:)
- Ett Knut Jöns besök med finaste TP!



En helt fantastisk dag med en massa kära återseenden, jag är så glad att så många hade tid den här gången!

Jag saknar Skåne, ibland saknar jag det så det gör ont....men men vem vet om jag kanske slår mig ner här igen någon gång! Så om någon har förslag på jobb, sambo eller lägenhet så är det bara att hojta till!!



Jag tog en liten tur ner till hamnen i Båstad också för att få se solen bakom åsen. Det är ju svårt att inte tycka om det här!




                               

I natt drömde jag att jag hade glömt en massa saker hemma när jag satt på flyget till NY, så nu måste jag verkligen skriva ner allting som måste göras innan det är dax. Jag blev helt plötsligt lite nojig...:)

I em ska jag jobba på HV, men innan dess får det bli ett litet cirkelgym-pass och fix och trix.

Vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback