-Energi-

Har precis stängt av strykjärnet, tar en liten paus med en banan och ett glas saft. Sedan är det dax att städa bilen...det är något med luften tror jag. Energin bara flödar and I love it!!

Jag är faktiskt kär.....i mitt liv just nu, har det så gott för tillfället:) Hade fått ett meddelande på face från en promoter i New York som gav mig sitt nummer så kunde han fixa in oss på klubbar och drinkar. Jag har ju hört att det är promoters man ska lära känna (gratis är ju gott) så det verkar ju lovande!

NU upp och skutta igen, Pärlan vill bli fin!

Vi hörs


Kommentarer
Benita säger:

Gullig du är Johanna! Brur mig om dig med, ska du veta! Här ligt att du är så glad, fast vem vore inte det om man visste att man ska åka till NY! =) Du kommer få det superbra där. Se till att hitta ngn rik snygging så akn du ju stanna där och shoppa en massa haha . Puss puss

2010-03-25 | 21:37:50
Bloggadress: http://[email protected]
Sophie säger:

Kul att du skaffat blogg så du kan uppdatera oss här hemma i sverige. Lova nu skriv också så vi får se vad du hittar på för hyss. =) Kan du inte skriva din blogg adress hos mig, jag kan bara inte få fram den. Måste gå via facebook hela tiden. Haha!

Kram kram

2010-03-29 | 18:00:13
Bloggadress: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback