Update

Ja vad har hänt sedan sist. Har inte riktigt hunnit med att uppdatera er men jag ska göra ett litet försök nu. Jag har varit på zoo i veckan, i onsdags närmare bestämt, i The Bronx. Skulle vara en utflykt med skolan men alla tog sig dit själva. Jag känner mig inte riktigt 100 % säker i Bronx...det är ju inte riktigt så att jag skulle kunna lura någon att jag är född där med mina lockar och blå ögon. Not working:) Men jag kom dit och hem ordentligt utan missöden...


Jag såg giraffer!


Och en påfågel som var ute på vift!

Det var inte det bästa av de zoo jag varit på men det var helt ok. Lite för mycket att gå utan att se några djur men men så är det. Det var mysigt med en liten utflykt iaf!

I går var jag nere i Soho efter skolan och tittade lite, det kom några riktiga stört skurar men annars är vädret riktigt bra. Köpte en jättefin bok i går och sedan var jag och handlade mat. Ska ta mig i väg till Jersey Gardens (outlet) i morgon tänkte jag så jag väntar med shoppingen tills dess:)

Silje o jag var ute på vandring en dag och hittade den här lilla söta kyrkan.


Det ser lite roligt ut när de har klämt in den mellan två vanliga hus men så ser det ofta ut här. Det finns inte så många stora ytor att ha dem på som det finns hemma!

I kväll ska jag gå ut och äta med ett litet gäng. En kille från Korea ska åka hem i morgon så det är hans avslutningsmiddag, har knappt aldrig träffat honom men jag får följa med ändå:)

Nu ska vi boka mammas flygbiljett också, jippie ska bli så mysigt när hon kommer! Mamma, jag och lilla koreanen i vårt rum haha spännande!

Hoppas ni har en trevlig fredagkväll, måste springa ner till gymmet innan middagen.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback