Soho!

I går hängde jag lite med några andra från skolan. Jag åt lunch med Sabrina & Paola från Italien, riktigt sköna tjejer som ska vara här i tre veckor. Vi diskuterade skillnader mellan Usa och Europa, Sverige vs Italien det var riktigt skoj. Efter det så stack jag ner en snabbis till Macy´s, det var dock tok mycket folk där, de har tydligen någon "Flower festival" eller nåt. Det var jättefint där inne, såg ut så här....





Jättefint, som groteskt mycket folk! I Midtown är det oftast så mycket foolk så man blir helt yr...

Kanske beror på att det var typ 28 grader u går:) Helt klarblå himmel, i går slog tydligen något slags rekord det brukar aldrig vara såhär varmt i april. I dag ska det också blir fint men sedan ska det kylas av lite. Eller ja det ska väl bli normalt igen haha.

Efter detta lilla besök så mötte jag upp Linda en tysk tjej som går i min klass. Vi pratade lite innan skolan började i dag och hon var också här själv. Hon kom för två veckor sedan så jag frågade om hon hade varit i Soho och en massa andra saker men hon verkade knappt ha sett något så vi bestämde oss för att åka ner till Soho efter skolan. Vi hade jättetrevligt, det var kul att gå runt med någon annan även om vi inte direkt känner varandra:)
Måste införskaffa ett par flip flops för mina fötter har skoskav lite överallt. Tog en liten tur till gymmet som vi har här i huset, lite senare på kvällen, det var väldigt fräscht med en hel del maskiner och GANSKA många fler löpband än Friskis haha! Pluspoäng för det.

Går i skolan till 11.30 i dag, i morgon ska vi förresten till Metropolitan Museum of Art ( The Met), efter det så ska jag träffa Anna & Mattias can't wait:)

Heja HV förresten, jobba på tjejer sälj som aldrig förr!

PUSS
  


Kommentarer
Gobben säger:

Heja HV? Har du glömt RÖGLE ikväll avgörs deras öde.Ha det bra och var rädd om dig!

2010-04-08 | 14:48:49
Hanna säger:

Har du väntat så här många dagar med att testa gymmet!?! :-P

Själv har jag försökt skämma bort mig ett par dagar nu för att bli på lite bättre humör... så har varitpå spaet och fått lite behandlingar! Nåt måste man ju sysselsätta sig med när man tvingas hoppa runt med det där gipset...

Bra att du hittar lite folk att hänga med! :-)

Puss!

2010-04-08 | 17:51:27
Martina säger:

Hej hjärtat!



Åh vad underbart det låter! och spännande! blir så glad över att allt gått bra, och shit vilken värmebölja. I lund var det visserligen sol men inte många grader.



Hoppas du får trevligt med Anna o Mattias idag och fortsatt lycka till!



puss och kram



2010-04-08 | 21:55:23
Nathalie säger:

Hej baby! Hv är i final för tredje året i rad. Gött kött hv! Hur hade du det med annapanna och mattan? Gjorde ni ngt kul? Berätta om museet och så vill jag gärna ha en bild! På rummet och självklart dig min lilla goding!



Var rädd om dig!



Puss

2010-04-08 | 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback