Packning på g!

Nu är det nära, väldigt nära.... Jag har precis lagt en sista hand på packningen så nu ska jag försöka spendera de fyra sista timmarna innan bussen går på något vettigt.


Jag tycker att jag har lyckats hålla nere packningen riktigt bra faktiskt. Något säger mig att jag kommer att handla något där så att jag behöver ju inte fylla upp allt utrymme nu!

Kvällen har spenderats med mina kära hos Nattis för en liten uppdate i allas liv och lite allmänt påskmys:) Det var precis lika trevligt som det brukar vara och den här gången fick vi även chansen att mysa lite med Ina som är hemma från Lund, detta gillar vi skarpt!

Klockan 03.35 går min buss från stationen och den tar mig direkt ner till Kastrup där mitt plan går runt 12 i morgon. Min kära Hanna som skulle åkt med mig på resan har brutit sin lilla fot och kan inte följa med...BUUUH. Usch det känns som ett skämt vilket det tyvärr inte är! Så nu blir det bara Johanna i New York utan Hanna Montana. Men jag brukar ju klara mig bra och det ska jag förhoppningsvis göra även den här gången, fast jag kommer antagligen blänga surt på den som sitter bredvid mig på planet och tänka att den där platsen skulle någon annan haft...

Dock så hoppas jag att Hanna kan komma och hälsa på mig när gipset är borta, alla håller tummarna!

Jag låter er veta när jag är på plats och hur allting går.

Glad påsk på er allihopa.

C ya!


Kommentarer
Macken Marie säger:

Ha det så bra nu...ska bli kul att läsa bloggen!

2010-04-04 | 12:21:40
Sophie säger:

Ha en jättebra resa nu gumman!!! Ta hand om dig i den stora staden. Pussar

2010-04-04 | 12:23:48
Bloggadress: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Bea säger:

imponerad av packningen;-)

Hoppas du får en bra resa. Vi ses snart:-) Kram

2010-04-04 | 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback